Hayedeh _ Vaghti ke man ashegh misham

نویسنده: محسن | موضوع: <-CategoryName-> | پنج شنبه 12 آبان 1390 |
اینم یه آهنگ فوق العاده از خانم هایده .البته تموم کارای ایشون فوق العادس و جاودانه.که آکورد این آهنگ و تو هیچ سایت دیگه ایم پیداش نمیکنید. البته تا امروز که حالا بعضی از دوستان کپی کار دست به کار میشن و بدون معرفی سایتی که ازش کش میرن ، به نام خودشون میذارن تو سایت و وبلاگشون.

برای اجرای دقیق و همخونی با خود آهنگ این نکات رو رعایت کنید:

این آکوردها رو فول باره ۶ استفاده کنید:A# و D#

این آکوردها رو از آکوردهای سردسته استفاده کنید :F و C#

 

Cm           A#            D#          Cm

وقتی که من عاشق میشم دنیا برام رنگ دیگس

Cm           A#            D#           Cm

صبح خروس خونش برام انگار یه آهنگ دیگس

Cm    C#            F                 Cm              F

وقتی که من  عاشق میشم  ترانه هام  عاشق ترن

Cm    C#         F            Cm              F

گلواژه های   شعر من    رنگ گلا رو میبرن

Cm           A#            D#           Cm

وقتی که من عاشق میشم دنیا برام رنگ دیگس

Cm           A#            D#           Cm

صبح خروس خونش برام انگار یه آهنگ دیگس

Cm    C#            F                 Cm              F

وقتی که من  عاشق میشم  ترانه هام  عاشق ترن

Cm    C#        F             Cm              F

گلواژه های   شعر من    رنگ گلا رو میبرن

A#          Cm              A#               Cm

عشق واسه من یه معجزس تو لحظه های بی امید

  Cm        A#      Cm      #D

توصبح سردم مثل طلوع خورشید

A#          Cm          A#               Cm

فصل شکوفایی می شه تو باغ احساس منه

 Cm        A#      Cm      #D

ناجی قلبم عشق بدون تردید

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





آخرین مطالب پست شده
√ افسانـــ ـه
√ نفرین
√ شکارچی
√ فقط محض خنده
√ لیست جدید ممنوع​ التصویر​ شده های ایران! (فقط بخند)
√ 14 روش کارامد برای خوشمزه کردن غذا!!!!
√ دکتر ناشی
√ عشق واقعی
√ سادگـــــــــــی...
√ چند نکته ی مهم
√ خدا وجود نداره!؟!!
√ پ ن پ های باحال تصویری
√ پیرمرد زبل!!!!!!!!!
√ چرا نباید به یک رستوران 5 ستاره رفت؟
√ به راستی راز دوستی در چیست ؟
√ داستانک زیبا و آموزنده شهسوار
√ داستانک زیبا و آموزنده از کوروش کبیر
√ من باور دارم …
√ به سلامتی همه پدرها
√ چکیده ای از کتاب این کارو نکن این کاروبکن